Mengapa anda perlu renew roadtax dan insuran kenderaan dengan kami?


Dijamin harga lebih rendah.

Kami yakin anda akan berpuashati dengan perkhidmatan dan harga insuran yang kami tawarkan.
Renew Insuran Kereta/Kenderaan anda secara online mahupun offline.

Tujuan membeli insuran kereta adalah untuk melindungi kerugian/kerosakan kepada kenderaan anda. Anda perlu memastikan bahawa kenderaan anda telah diinsurankan secukupnya kerana ianya akan memberi kesan ke atas jumlah yang anda boleh tuntut sekiranya berlaku kerugian/kerosakan akibat kemalangan. Bagi kenderaan baru, jumlah yang diinsurankan adalah pada harga belian manakala bagi kenderaan lain, nilai yang diinsurankan adalah pada nilai pasaran.

Kami memahami nilai wang amat penting bagi anda. Maka kami di sini menyediakan perkhidmatan yang memastikan setiap wang yang anda keluarkan berbaloi dan menjimatkan.

15 Sebab mengapa anda perlu renew insuran dengan kami:
1.       Perkhidmatan secara online tanpa ke Pejabat Pos, JPJ atau Pejabat Takaful/insuran.


2.       Perkhidmatan 24 jam di mana sahaja anda berada. Hanya SMS/Whatsapp Nama Penuh, No IC dan No plat kereta kepada kami untuk mendapatkan sebutharga.
3.       Perkhimatan hanya di hujung jari bagi memastikan wang, masa dan tenaga anda dapat dijimatkan.
4.       Urusan memperbaharui insuran dan roadtax anda menjadi lebih cepat. Tak perlu mengambil cuti. Tak perlu menghadapi kesesakan untuk menguruskan insuran dan roadtax kenderaan anda.


5.       Urusniaga kami meliputi seluruh Malaysia. Di mana sahaja anda berada anda boleh memperbaharui roadtax dan insuran kenderaan anda.
6.       Kami menyediakan insuran secara Islamik (Takaful). Oleh itu anda tidak perlu risau. Urusniaga adalah patuh Syariah.
7.       Tak perlu cari Geran lama.
8.       Tak perlu cari Cover Note lama.
9.       Kami sediakan Quotation/ Sebutharga secara PERCUMA.
10.   Kami sediakan perkhidmatan memeriksa harga pasaran, semakan saman dan NCD secara PERCUMA.
11.  Pulangan tunai daripada Etiqa Takaful. Wang yang anda bayar akan dilaburkan oleh pihak Etiqa. Hasil keuntungan akan diberikan semula kepada anda melalui cek atau terus ke akaun anda.
12.   Ejen kami berpengalaman lebih 7 tahun dalam bidang Insuran dan Takaful.
13.   Free Gift PERCUMA (selagi stok masih ada)
14.   Boleh memilih pembayaran secara tunai, online banking atau kad kredit. Pembayaran secara online boleh dilakukan melalui Akaun Agensi kami. Sila maklumkan kepada kami bukti pembayaran anda.


Roadtax kenderaan anda nak expired? Apa tunggu lagi?
SMS/Whatsapp Nama, No IC, No Plat kereta ke 0189773177

Powered byEMF Online HTML Form

0 comments: